SugarCRM jest systemem typu CRM (ang. Customer Relationship Management) służącym do kompleksowego zarządzania relacjami z Klientami. Dzięki wbudowanym funkcjonalnościom system umożliwia gromadzenie oraz zarządzanie obecnymi oraz potencjalnymi Klientami. Dodatkowo możliwe jest zarządzanie oraz gromadzenie wszystkich aktywności oraz kontaktów związanych z poszczególnymi Klientami.
Dzięki wbudowanemu systemowi pocztowemu, każdy użytkownik może posiadać skonfigurowaną skrzynkę pocztową, dzięki której każda korespondencja z Klientami zostaje odnotowana w systemie.
Do najważniejszych funkcjonalności możemy zaliczyć:
- Kontrahenci – rozbudowany system zarządzania informacjami dotyczącymi kontrahentów. Możliwość planowania spotkań, telefonów, definiowania zadań itp.
- Kontakty – zarządzanie osobami, które są kontaktami zdefiniowanych kontrahentów.
- Szanse – zarządzanie szansami sprzedażowymi, prawdopodobieństwem realizacji sprzedaży oraz generowanie raportów sprzedażowych
- Aktywności – zarządzanie czasem pracy użytkowników
- Dokumenty – funkcjonalność umożliwiająca zarządzanie dokumentami
Zapraszamy na forum poświęcone SugarCRM.